CCanna

FREAGAIRT DO CHEISTEANNA

Brabhsáil thíos chun teacht ar roinnt ceisteanna coitianta.

Déan teagmháil linn mura féidir do cheist thíos a fhreagairt.

Teagmháil

Ceisteanna Coitianta

Cliceáil ar cheist thíos chun an freagra a nochtadh.

Conas is féidir liom féachaint ar chairt méid le haghaidh táirge..

Beidh mínitheoir cairte méide ag gach táirge. D'fhéadfadh sé a bheith ag brath ar an mbranda agus an bhfuil an chairt méide curtha ar fáil acu.

Seo nasc a mhíneoidh conas a oibríonn ár gcairteacha méide!

Cliceáil anseo .

Conas is féidir liom dul i dteagmháil leat. .


Tá ár bhfoireann ar fáil trí ríomhphost ag sales@lipstick.ie nó alternativley más mian leat comhrá beo a dhéanamh linn, tabhair cuairt ar ár leathanach Facebook

Níl cód lascaine atá mé ag iarraidh a úsáid ag obair ...


Smaoinigh ar na nithe seo a leanas mura n-oibríonn cód fós:

Féadfaidh an cód a bheith ann ar feadh tréimhse teoranta agus tá sé imithe in éag anois.

Féadfaidh an cód a bheith le haghaidh grúpaí custaiméirí roghnaithe, mar shíntiúsóirí amháin, b'fhéidir go mbeadh ort a bheith logáilte isteach nó úsáid a bhaint as an ríomhphost ag an tseiceáil amach a ndearna tú síntiús leis.

Tá an cód cás-íogair lena n-áirítear spásanna bána - m.sh. níl "CODE20" mar an gcéanna le "cód 20"

Níl baint ag an gcód leis an táirge sonrach sin ie d’fhéadfadh go n-eisiafadh roinnt táirgí ó úsáid an chóid, amhail earraí atá ar díol cheana féin.


Féach ar ár bhfíseán tapa ar líne ar conas cód cúpóin a úsáid ar www.lipstick.ie
anseo

Tá mé ag iarraidh dhá chód lascaine éagsúla a úsáid ach níl sé ag obair ...

Ní féidir ach cód lascaine amháin a chur i bhfeidhm ag an tseiceáil amach ag aon am amháin.

Ní rachaidh m'íocaíocht tríd!


Má tá deacracht agat íocaíocht a dhéanamh ar líne, déan teagmháil linn ag sales@lipstick.ie agus déanfaimid iarracht an cheist a réiteach duit.

Tabhair faoi deara, nuair a tugadh isteach SCA in 2019 (Fíordheimhniú Slán do Chustaiméirí), go mb’fhéidir go mbeidh ort úsáid do chárta a dheimhniú trí úsáid a bhaint as d’ “aip” bhaincéireachta arna sholáthar ag do bhanc ag ár leathanach 3DSecure, chun ceannach a dheimhniú lenár siopa más é a íocaíocht den chéad uair ar líne.

Ar an drochuair ní féidir linn cabhrú leis an réimse seo de cheisteanna íocaíochta agus b'fhearr teagmháil a dhéanamh le do bhanc chun SCA a shocrú le do chuntas.

Níl ríomhphost deimhnithe m'ordú faighte agam…


Smaoinigh ar na nithe seo a leanas:

Seiceáil do thurscar / dramhphost laistigh de do bhosca isteach. Ag baint úsáide as bogearraí ríomhphoist ar nós GMAIL, seans gur shleamhnaigh an fógra ordaithe isteach i d’fhillteáin chur chun cinn.

Seans gur cuireadh do ríomhphost isteach go mícheart ag an tseiceáil amach – déan teagmháil le sales@lipstick.ie chun a dheimhniú gur éirigh leis an ordú agus is féidir linn an fhaisnéis ordaithe ar an ordú a choigeartú agus do ríomhphost deimhnithe a sheoladh chugat arís.

Seans go bhfuil d’íocaíocht ordaithe ar feitheamh údarú nó seans gur theip air - déan teagmháil le sales@lipstick.ie chun stádas an ordaithe a dhearbhú.

Theip ar m'ordú agus mé ag iarraidh seiceáil amach...


Is féidir le horduithe a dteipeann orthu ag an tseiceáil amach a bheith ar go leor cúiseanna, déan machnamh ar an méid seo thíos maidir le cén fáth gur theip ar an ordú :

Ní raibh próiseáil críochnaithe ag an ordú agus dúnadh fuinneog an bhrabhsálaí sular críochnaíodh é – teipfidh sé seo ar an ordú. Tabhair am don suíomh Gréasáin freagra a thabhairt ar na próiseálaithe íocaíochta.

Próiseáil orduithe thar am – cailleadh nasc leis an idirlíon nó seans go gcuirfí próiseáil an ordaithe ar ceal.

Níor chuir an custaiméir faisnéis 3DSsecure isteach le haghaidh SCA (Fíordheimhniú Láidir Custaiméirí) a theastaíonn ó chuntas bainc an chustaiméara, cinntigh gur chuir tú isteach an fhaisnéis i gceart mar a spreag d’aip baincéireachta – má leanann fadhbanna agat le SCA, déan teagmháil le do bhanc le haghaidh tuilleadh cúnaimh.

Cén fáth ar tugadh aisíocaíocht dom?

Is féidir le míreanna ar ár suíomh Gréasáin a dhíol amach go han-tapa, b'fhéidir nach mbeidh an mhír ar fáil a thuilleadh sa mhéid nó sa dath a roghnaigh tú.

Déanfaimid teagmháil leat maidir leis na cúiseanna a dtabharfar aisíocaíocht duit. Mura bhfuil teagmháil faighte agat - déan teagmháil le tuilleadh eolais a fháil ar d’aisíocaíocht.

Cá Feicfidh mé do Bheartais Aisíocaíochta agus Tuairisceáin?

Is féidir leat féachaint ar na Beartais Aisíocaíochta agus Tuairisceáin Anseo

Cá Feicfidh mé Do Théarmaí Seirbhíse?

Is féidir leat na Téarmaí Seirbhíse nó na Téarmaí agus Coinníollacha a fheiceáil Anseo

Cá Feicfidh mé do Bheartais Loingseoireachta?

Is féidir leat ár mbeartais loingseoireachta a fheiceáil Anseo

Cá Feicfidh mé do Bheartais Príobháideachta?

Is féidir leat féachaint ar ár bpolasaithe príobháideachais Anseo

Cé A Seolfaidh M'Ordú Agus Conas É a Rianú?

Is é Fastway Couriers ár gcomhpháirtí seachadta roghnaithe, Is féidir leat d'ordú a Rianú agus a Rianú trí do "View my Order" a fheiceáil laistigh den ríomhphost deimhnithe nó anseo ag Fastway Couriers Track and Trace. Cliceáil anseo chun Track & Trace a fheiceáil

Fuair ​​​​mé an rud mícheart nó tá mír ar iarraidh!

Má tá mír mícheart faighte agat, déan teagmháil le sales@lipstick.ie agus luaigh d’uimhir thagartha ordaithe agus sonraí na n-earraí atá in easnamh nó mícheart, bheimis buíoch freisin d’íomhánna ar bith ionas gur féidir linn aon bhotún a rinneadh a thuiscint níos fearr.

Tá an mhír a fuair mé lochtach.

Má tá locht ar mhír, d’fhéadfadh sé a bheith incháilithe le haghaidh aisíocaíocht.

Déan teagmháil le sales@lipstick.ie chun tús a chur leis an bpróiseas chun fadhb a réiteach le mír lochtach. Gabhaimid leithscéal as míchaoithiúlacht na n-earráidí déantúsóra agus tá a fhios againn go bhféadfadh sé a bheith díomách.

Téigh i dteagmháil linn chomh luath agus is féidir ionas gur féidir linn an fhadhb a réiteach le hathsholáthar nó le haisíocaíocht.

Conas is féidir liom an bronntanas fáilte a fhuascailt?


Chun an bronntanas fáilte a fhuascailt, ní mór duit liostáil lenár nuachtlitreacha ar dtús, a dheimhniú gur mian leat ríomhphoist mhargaíochta a fháil.

Seiceáil do chuntas ríomhphoist chun do shíntiús a dheimhniú.

Níl an cód ar fáil le húsáid ach amháin nuair a dheimhníonn tú gur mian leat ríomhphoist margaíochta a fháil :)

An féidir liom iarraidh go bhfeicfidh mé nó go mbainfidh mé mo shonraí pearsanta?

Má bhí tú i do chustaiméir le Lipstick Clothing riamh agus má rinne tú siopadóireacht ar ár siopa ar líne, is féidir leat iarraidh ar do shonraí pearsanta a íoslódáil nó iad a bhaint.

Is féidir go dtógfaidh sé seo roinnt laethanta le críochnú.

Déan teagmháil linn ag sales@lipstick.ie chun é seo a dhearbhú.

Tá ceist eile agam nach bhfuil liostaithe.

Beidh an-áthas orainn aon cheist a d’fhéadfadh a bheith agat faoi shiopadóireacht a dhéanamh linn sa siopa nó ar líne a fhreagairt, is féidir leat teagmháil a dhéanamh linn anseo ar an leathanach teagmhála anseo

Ceist nár freagraíodh? Glaoigh orainn!

Lean ar aghaidh ag Siopadóireacht...

1 de 12